Wij zijn gesloten van maandag 2 september t/m zondag 6 oktober i.v.m. vakantie.
Voor dringende vragen kunt u ons bereiken via info@smartfix010.nl

Reparatie voorbereiden Smartfix010

reparatie voorbereiden

Voor een snelle en vlekkeloze reparatie van je toestel vragen we je om de volgende voorbereidingen te treffen:

1. Geef ons de toegangscode van je toestel

We hebben je toegangscode nodig om vóór en na de reparatie alle functies zorgvuldig te testen.

2. Apple ID (bij originele iPhone-reparatie)

Zorg dat je Apple ID bij de hand hebt. Dit hebben we nodig om bepaalde functies correct te herstellen en te activeren.

3. Gratis leentoestel nodig?

Smartfix010 biedt gratis leentoestellen aan zodat je bereikbaar blijft tijdens de reparatieperiode. Laat ons vooraf even weten als je hiervan gebruik wilt maken.

Dank voor je medewerking, zo kunnen wij je toestel snel en efficiënt repareren!